Sjoerd Nijenhuis


EMAIL 0619500330


VOG en diploma zijn op te vragen bij de zelfstandige.

Korte beschrijving

Eventmanager, Leerling coaching, Leerling begeleiding, Leerkracht coaching, Leerkracht ondersteuning, Les overnemen, Ziektevervanging (verlof), Onderbouw, Middenbouw, Bovenbouw, Gym (bevoegd), ICT, Social media, Sociale vaardigheid, Websitebeheer

Dagen

Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag

Werkgebied

Gelderland, Utrecht, Noord Brabant, Flevoland, Overijssel (Ik wil graag binnen een uur reistijd blijven. 6921ST, Duiven, Gelderland)

Inzet

  • Coaching leerling, leerkracht
  • Inval per uur, dag, week, maand
  • Les overnemen onderbouw, middenbouw, bovenbouw, gym (bevoegd)
  • Ondersteuning leerkracht, IB, directie

3 berichten voor "Sjoerd Nijenhuis"

  1. Carin Rommers
    Carin Rommers 1 jaar ago .

    Sjoerd heeft een vriendelijke uitstraling en weet de kinderen op een duidelijke manier te ondersteunen. De kinderen hadden vrij snel het gevoel dat hij hen al langer lesgegeven had. Na afloop deelt hij zijn ervaring en observaties met de eigen leerkracht zodanig dat de leerkracht de volgende dag weer verder gaat als waar Sjoerd gebleven is. Wij maken graag nog vaker gebruik van zijn diensten.

  2. Astrid Duyff, directeur a.i.
    Astrid Duyff, directeur a.i. 10 maanden ago .

    Sjoerd is een goede leerkracht die weet wat hij met de leerlingen wil bereiken, zowel op cognitief- als op pedagogisch gebied. Daarbij is hij een open en prettige persoon, die afstemming met de school zoekt en vindt. Waar nodig vraagt hij hulp aan collega’s. Hij komt afspraken na en je kunt op hem rekenen. Een professionele teamspeler dus en een genot om mee samen te werken!

  3. Carin Rommers
    Carin Rommers 1 maand ago .

    “Dit is een echte meester”, zei een vader die Sjoerd wat langer bezig had gezien. Hij zoekt naar de best mogelijke omstandigheden voor alle kinderen in de klas. Dat betekent dat hij hoge eisen stelt aan werkhouding en veiligheid. Hij spreekt zijn verwachting uit, spreekt kinderen aan, luistert naar wat hen beweegt en zoekt met hen naar de oplossing. Dat maakt dat ieder kind zich gehoord en gezien voelt en ieder kind zijn eigen weg vindt om helpend te zijn aan groepssfeer. En passant verbetert ook de individuele werkhouding. Wij ervaren dat dit heel veel doet in het wegblijven van onbegrepen gedrag en positief werkt op de leeropbrengsten van taal en rekenen en de uitingsvormen bij kunstzinnig onderwijs.
    Binnen een team “in opbouw” is het fijn dat iemand benoemt wat hij ziet. Sjoerd kan dat.

Deel je ervaring